11 Eylül 2007 Salı

Bebek şekeri

Kızıma hamileyken böyle şeylere hiç dikkat etmemiştim, hiç de bilmiyordum açıkcası. Ama şimdi görüyorum çok güzel şeker sepetleri ve bebek şekerleri var. Bunları yapan şirketler de var da ben kendim yapmak istedim. İnternetten örneklerine bakıyorum.

Geçen gün bir sepet aldım. Şimdi kumaş aldırıp bu sepeti süslemeyi planlıyorum. Ne renk olacağına karar vermedim, mavili pembeli de olur, yeşilli turunculuda. İçine de yine kendi hazırladığım bebek şekerleri/çikolata koymayı düşünüyorum. Süslü keseler yapabilirim ama bunlar için de aksesuar aldirmam lazım.

Asıl soru işte burda :)) Minik minik yapma çiçekler, minik yapma bebekler vs. gibi şeyler nerelerde satılıyor? Bilen var mı?

Ben biraz ev kuşu olup böyle şeyleri hiç bilmem de. ;))

23 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Tabi en çok çeşit Tahtakale, Eminönü'nde var ama daha sınırlı çeşitle Kadıköy'deki tuhafiyelerde de bulabilirsin. Kumaş için Kadıköy'de Yeşil Çukurova var, çok güzel pötikareli falan kumasları var, hele ben bir yeşilli beyazlısını aldım ki tam sevmelik :)

bgm dedi ki...

Kağıthane'de Euroflora diye bir yer var. Kapı süsünden şekerlerde kullanılan çubuklara kadar her şey var. web sayfaları da var. Fiyatlarıda toptancı oldukları için uygun.

DERYA dedi ki...

ben oncelıkle yorumlar ve mail için teşekkür edeyım,bende yaklasık bır ay once falan aldım bır ıkı teferruat bende kalplı cubuklar aldım akıde sekerı yapıstırılıcak ve ısım bende emınonunden aldım ama sıkı dolasmak lazım cunku her dukkan neredeyse farklı fıyatlar ve hazır satılana denk fıyatlara satıyorlar benımde bır kac eksıgım var mesela sepet falan ben nedeolsa tek cocuk olacak dıye ozenıyorum ama erken gelırse yarım kalacak senınde son cocukların belkı bır daha bu duyguyu yasamıyacaksın bıraz ozentılı olmasında hıcbır zarar yok :)

annecugun dedi ki...

merhaba

bebek sekeri icin onerilerim olacak, birincisi kagithanedeki euroflora tam ihtiyaca cevap verecek turden, kesinlikle tavsiye ederim. en kaliteli renkli badem sekerler golden de satiliyor, eminonu, fenerbahce dr. ayanoglu caddesinde kilosu 29 milyona bulabilrsiniz. sepeti tuller ile suslemeden once mutlaka tek kat elyaf ile sepeti sarin. tuller cok daha şık bir sekilde sepete tutturuluyor. yoksa cesitli yerlerden problemler olusuyor. 3uzleriniz olacagina gore gokkusagi renkleri size gore olacaktir. turuncu, lila, pembe, yesil, sari, mavi, beyaz gibi degisik alternatif bebek biblolarini secerek muazzam bir sepet yaratabilirsiniz. eurofloranin fiyatlari soylendigi kadar uygun olmamakla birlikte secim sansiniz yuksek oldugu icin tavsiye ederim. bir de euroflorada strafor nazarliklar, minik biblolar ve yeni trend agac oyunca seklinde cikolata kutulari bulmak olasi...eminonunden cok daha fazla sey bulacaksiniz. eminonune gidecekseniz kuru kahveci sokaginda dolasmanizi oneririm. bu sokaktan sola dogru sapan sokaklarda esantiyoncular vardir ve bircok alternatif bulabilirsiniz...:)

annecugun dedi ki...

blogum simdilik kapali ama en kisa zamanda acacagim....gecen sefer sormustunuz burada cevap vermek istedim

AsYa dedi ki...

Tahtakale ...

Bebekhikayesi dedi ki...

Arkadaşlar teşekkür ederim. Ben gidemeyeceğim zaten, evde ancak gezebiliyorum. Başkasına aldırmayı düşünüyorum. Eminönüne gönderebilirsem artık... Olmazsa Kadıköyden baktırırım.

Euroflora web sitesinden inceledim bayağı güzel bir yermiş. Keşke daha önce sorsaymışım, ben gezebilirken arabayla giderdim.

Anacugun, önerilerin için ekstra teşekkürler...

Herkese sevgiler, hayırlı ramazanlar...

Koyubeyaz dedi ki...

euroflora var kagithanede bgm nin dedigi gibi. Cikolatasindan tutda kapi susune kadar kumast tul ne ararsan var. bence dekorasyon icin harika bir yer. ama gecenlerde "sugibi" yi okuyormusun bilmiyorum ama bir anne eminonundeki bir magazadan bahsetti. cok uygun fiyatli tum malzemeler mevcutmus. istersen bir soralim sugibiye adresi onda olmasi gerekiyor.

AYSUN dedi ki...

tahtakale bu tip malzemeleri çok çeşitle bulabileceğin bir yer...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım ben zaten İstanbul'da değilim.:(( onun için bilmiyorum..
Ramazan'ın mübarek olsun.
Benden istediğin yazıyı unutmadım, inşallah biraz vaktim var değilmi?
araştırıyorum da.

Adsız dedi ki...

Sevgili Bebek Hikayesi, bende kendim yapmaya karar verdim. 2 hafta önce malzemelerimi satın aldım. Bu konuda araştırmalarım var:)Bence Euroflora pahalı, bibloları (sonuçta çin malı bu biblolar,renkli organze kese ve minik çiçekleride Eminönü'nden aldım. Çok daha hesaplı oldu. Ayrıntı istersen e-mailine yazabilirim.

Adsız dedi ki...

Sevgili Koyubeyaz, Sugibi'ye yazan da bendim...Gerçekten karlı bir alışveriş yaptım. Sugibi'de ve bende detaylar mevcuttur ;)İsteyen herkese yardımcı olabilirim.
Görüşmek üzere, sevgiler...

annecugun dedi ki...

biraz once tepe nautilus ta gordum. bind cikolata biraz tuzlu olmakla birlikte guzel dizaynlar yapmislar. bir tanesi cok sekerdi, minik koctasta satilan kaktus kaplarina (mavi/pembe-kova seklinde) tulle 3 tane badem sekeri koymuslar tepesine de kurdele...cok eglenceli bir tasarim olmus.
yardim istersen bir sekilde bizde yardimci olabiliriz. nasilsa senin dogumuna daha var...bu seker muhabbeti icin daha cok zaman var. dont worry, elbet bir cikar noktasi bulunur

Bebekhikayesi dedi ki...

Koyubeyaz, Su gibi yi okumadım okurum. Teşekkür ederim.

Bebekligunluk sen mail atabilirsin, teşekkür ederim. Sugibi de nerede yazdigini bulmam gerekmez ;))

Aysun teşekkürler..

Yağmur damlası, tabiki vaktin var. Çok teşekkür ederim...

Annecugun, teşekkür ederim. Ben malzemeleri tedarik edene kadar zaman geçer zaten. Fikirlerin degerli teşekkürler...

Herkese sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bu bebek sekeri fikri cok guzel. Daha da onemlisi kendin ugrasip yapmak istedigin icin bence cok daha guzel. Insallah en guzel "bebek sekeri"'ni sen hazirlarsin. Burada (New York) dogum yapip hastanede gelen ziyaretcilere veren bir arkadasim vardi. Onunkiside sade ama guzeldi. kucukcuk camdan bir bebek arabasi icindede pembe mum vardi. (bebek kizdi) Diger bir ablada; camide torunu icin mevlut okuttugunda kucuk (tabiikide kucuk olacak bu lafmi yani!) kalp seklinde bir mika kutu icinde m&m marka sekerler ve disi sade bir tulle sarili ve bebegin adi-soyadi ve dogum tarihi yaziyordu. Bunlari anlatiyorum belki sana fikir olur diye. Icinde tasidigin birbirinden guzel ve kiymetli bebeklerin dunyaya merhaba dediginde; bebek sekeri onlarin bu ozel gunune bir omur boyu ani olacak. Sana bu konuda kolay gelsin diyor ve en kisa zamanda emeginin sonucunu ekranda gormek istiyoruz. Sevgiyle kal, SEYHAN

Bebekhikayesi dedi ki...

Sevgili Seyhan, yapınca mutlaka yayımlarım :) Fikirler için teşekkürler, hayırlı ramazanlar, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba... öncelikle üçüzleriniz hayırlı olsun... Bloğunuza Sevgili medihanın sayfasından ulaştım.. Bebek şekeri konusunda eminönü'nü tavsiye ederim.. Hatta isterseniz size 1-2 yerin telefonunu da verebilirim.. fiyatları çok uygun..
sevgiler.. Nurcan

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ararken gördüm eminönünde bi bebek şekercisi vardı adını unuttum ama sanırım ingilizce bi isimdi.onu bulmama yardımcı olbilicek birileri varsa acil ihtiyacım var.ve telefon numarasına!!!!!

fidan dedi ki...

slm anne adayları ben bakırköyde nikah şekeri toptancısıyım fiyatlarım tahtakale ile aynı.hepinizi bekler hizmet etmekten onur duyarım.hepinizin bebeği sağlıklı olsun inşallah.

Adsız dedi ki...

bana yardımcı olabilir misiniz?bebek şekeri ben de yapmak istiyorum. eminönünde bazı yerlere baktım fiyatlar pek hesaplı değildi. özelliklebebekli günlük ve sugibi bana yardımcı olur musunuz.

altunbaş dedi ki...

Merhaba sizlere yakından tanıdığım ziyaret etmek hatta boş kaldığım anlarda zaman geçirmek için gitiğim çok nezih ve güzel bir mekan herşeyden önemlisi inanılmaz bir ürün çeşidi mevcut özel günlerinizi renklendirecek bir mağaza Euro Flora dan bahsetmek istiyorum toptancı ve birinci elden ithalatçı bir firma olduğu için fiyatları çok çok uygun aklınıza gelmeyecek ürünler ve yeniliklerle dolu bir mekan gidin ve görün derim herşey çok kaliteli ve fiyatları çok ucuz ....

altunbaş dedi ki...

hatta web adresini vereyin www.euroflora.com.tr

Adsız dedi ki...

Kadıköy'de www.hosgeldinmelek.com diye bir yer var mutlaka görün derim.