26 Nisan 2008 Cumartesi

Gelişmeler...

Son yazdıklarımdan bu yana oldukça yoğun günler geçirdim. Rehberlik araştırma merkezi randevumuzu oldukça erkene mayıs başına verdi, randevuya kadar sağlık kurulu raporunu yetiştirmemiz gerekiyordu onun için uğraştık. Daha doğrusu erikciğimin taaa uzaklardan eli buralara yetişti ve randevuydu doktor kontrolüydü gibi işleri bir çırpıda hallettik. Raporu da bir hafta sonra vereceklermiş, çok sağol erikciğim, sen de bir çırpıda mucizeni kucağına al inşallah...

Bir de Beşiktaş'taki fizyoterapiste gittim ama hem her daim trafik var, hem kadına içim ısınmadı, hem de oğlum çok aşırı ağlıyor o kadar yolda çok hırpalanır diye ona götürmekten vazgeçtim.

Buradaki bayan fzt'e çok kanım kaynadı, işinde çok daha iyi gibi. Cuma günü başladık tedaviye hayırlısı Allah'tan. Bir sonraki nörolog kontrolünde yani 2 ay sonra bir gelişme olup olmadığı anlaşılır, o zaman duruma bakarız. Haftada iki kez merkezde üçüncüsünde de evine götüreceğim inşallah. Yoksa 3 gün ayıramıyor.

Bana terapist tavsiye eden üçüz annesi arkadaşlarım Tülay'a, Esra'ya ve Nihal'e çok teşekkür ederim. Biliyor musunuz bana bu durumda yardım eden, konuştuğum arkadaşlarımın hepsi internetten... Sıkıştığımda bunaldığımda arayıp bir şeyler sorabiliyor veya yardım isteyebiliyorum tıpkı yaban eriğinden istediğim gibi. Destek olan ve bizim için dua eden herkese çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız.

Moralim iyi, oğluşum için elimizden geleni yapacağız. İnşallah iyi olacak. Bebişlerim çok büyüdüler, bir görseniz diyeceğim ama :))) Kara kuzum dönmeye çalışıyor, kalın bir sesi var ve sesler çıkarıp konuşuyor. Sürekli ellerini yemek istiyor. Çok komik. Kınalı kuzum da acayip komik bir bebek, pufidik. Çok güler yüzlü maşallah, çok sosyal biri olacak gibi, hiç bize benzemiyor. ;) Ellerine hayran, oyuncaklara uzanıp tutmaya çalışıyor. Oğluşum zaten pamuk oğlan, yaygaracı ama çok tatlı. Doğduğunda kurbağaya benziyordu, büyüdükçe güzelleşti. :)) Üzeri ayıcık desenli içi elyaf bir oyun örtüsü yaptırdım halının üzerine, koyuyoruz bebekleri, oynuyoruz.

Bakıcı durumlarını anlatsam mı, sıkıldım bu konuyu yazmaktan. Son iki haftadır kalan Türkmen bayandan memnunduk ama test yaptırdım hepatit C çıktı. Yarın gönderiyorum. Kaldık yine kardeşimle ikimiz. Yatılı yabancı falan istemiyorum artık, nedir bu ya, hepsinde bir problem. İlan verip gündüzlü Türk birini alıcam, bebişlerin gelişiminden falan da anlasın. İki yardımcıdan vazgeçtik şimdilik. Bebişlerin ilk zamanları 3 kişi bile yetmiyordu ama artık değişti. Sadece banyo yaptırırken zor oluyor o kadar.

Ablamız bir haftadır anneannesinde kalıyor, çok özledim. İlk kez bizden ayrı kalıyor. Halinden çok memnunmuş, denize nazır balkonda kahvaltı edip, bahçede oynuyormuş. Çok bunalmış bebek ağlamalarından diyor annem. Bebişlerin fotoğraflarına bakıp bakıp şimdi uyuyorlar bakın ağlamıyorlar falan diyormuş. Hiç geleyim falan demiyor. O olmayınca ev çok sessiz geliyor. Değil üçüzler, beşizler bile olsa evde, ben kızımı özledim.

11 yorum:

sühendan dedi ki...

Evet yaa...Hepsinin yeri ayrı.Özlüyor insan, evladını.
Gelişmelerin iyi olduğuna sevindim.İnş. 2 ay sonra olumlu gelişme haberlerinizi de alırız.

bgm dedi ki...

olumlu gelismeler icin dua etmeye devam.. ben bu kadat iyi dilek ve duanın ve sizlerin gayretinin boşa olmayacağını biliyorum ve buna canı gönülden inanıyorum.

AYSUN dedi ki...

Herşey iyi olacak inşallah. Dualarımız sizinle...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

haberlerin iyi olmasına sevindim. rabbim iz kalmaksızın şifasını versin inşaallah... duaya devam... bu internet insana çok şey kazandırıyor :D
ablanın da keyfinin yerinde olması güzel. enerji depolayıp gelir üç minik kardeşle oynamaya...

Adsız dedi ki...

teyze olmak kolay değil :))
bi faydam dokunduysa ne mutlu bana..paşamın iyi olması bi gülücüğü dünyalara değer..

benimde aklım kalbim dualarım hep meleklerimiz ve seninle..

Nisan dedi ki...

umarım hepsi sağlıklıdırlar, en azından prematürelikden minimum etkilenmişlerdir. sitenize raslantı eseri rasladım-çok samimi-sevgiler...Dr. Gonca Güngen (FTR)

Annelog Atölye dedi ki...

Sessice takipteyim, haberler güzel:) Öpüyorum kuzuları. En çok ablayı ama:)

ela selin dedi ki...

Bir süredir bakamamıştım. Allah yardımcınız olsun. En kısa zamanda olumlu yanıt alırsınız tedaviye umarım. Hem ne kadar şanslısınız ki erkenden farkına varılmış durumun. Gücünüze, çalışkanlığınıza hayranım. Tüm iyi dileklerimiz sizinle.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Hersseyin yolunda ve guzel gidecegini ve iyi haberlerinizi alacagimizi biliyor ve diliyorum. Allah yardimcin olsun.
Kiin senin ilk goz agrin o farkli tabi ki...

EBRU dedi ki...

Canım gelişmelerin iyi olduğuna çok sevindim. İnşallah herşey yolunda gider ve minik oğluşun da kardeşleri ile koşup oynar. Dualarımız seninle. Sevgiler...

annecik dedi ki...

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN