13 Mayıs 2012 Pazar

Anneler gününde merhaba...

Anneler günümüzü kutlayarak merhaba diyorum. Yavrularımızla nice güzel anneler günleri yaşamamız dileğiyle, herkese sevgiler saygılar.

Bu üçüz annesi neler yapıyor diye içinden geçiren varsa söyleyeyim. 4 çocuğum kendileri oynuyorlar, bugün anneler günü hediyeniz beni biraz rahat bırakmak olsun dedim. Onlar da kendileri oynuyorlar, 2 saattir ara ara yoklasalar da bana bulaşmadılar. :)

Birazdan kalkıp çok sevdikleri bir şeyi pişireceğim. O zamana kadar yazayım dedim. Ablamız okullu oldu. Birinci sınıfı başarıyla bitirmek üzere. Öbür boncuk kızlar yuvaya devam ediyorlar. Kasım doğumlu olduklarından eylülde 58 aylık olup önümüzdeki okul dönemi de yuvaya gidecekler.

Oğluş büyüyor, akıllanıyor. Halen tek başına oturamasa da her şeyi anlıyor. Tedaviye devam. Konuşma adına biraz gelişmelerimiz var. Anne, baba, dede, mama, bu, buraya, hadi, hadi ge, eyi (iyi) gibi kelimelerimiz var. Çok şükür.

Acil mutfağa gitmem lazım, öpüldünüz.... :)

Bir garip üçüz annesi...

17 yorum:

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

kara kuzu ve digerlerini operim. ne guzel yilda bir de olsa haber almak sizden:))

annecik dedi ki...

güzel haberlerinizi ara ara almak güzel 4 çocuk annesi olarak seni azminden enerjinden dolayı kutluyorum kuzucuklarını öpüyorum güzel haberlerle yine bekliyoruz sağlıcakla kalın

Adsız dedi ki...

Değerli site yöneticisi sitenizi çok beğeniyorum makallelerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum Briz perde firması olarak başarılarınızın devamını beklerim

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
3bebe1arada dedi ki...

Selam üçüz annesi. Sitede kim olduğuna dair bir iz aradım ama bulamadım. Ben de bir üçüz annesi olarak diyorum ki, acaba sen, facebooktaki sayfamızdan biri olabilir misin? :)

Alev Durmusoglu dedi ki...

Hep aklımdalar, hep düşünüyorum, hep girip girip okuyorum nasıllar diye, güzel haberler aldıkça mutlu oluyorum 5 senedir.

sütlükahve dedi ki...

allah 4 evladınızı da size bağışlasın ve tüm isteyenlere de nasip etsin. sağlıkla kalın..

Anne ve Bebisi dedi ki...

Merak ediyorum sizi.. Oglus oturmaya basladi mi insallah? Kizlar nasil? Ve sen nasilsin? Keske daha sIk yazsan :/

Unknown dedi ki...

Selamun Aleyküm Üçüzlerin Annesi,
bugün ilk defa hikayenizi baştan sona kadar okudum geçekten çok güzel Maşallah...
Üçüz Meleklerinide Allah anali bablı büyütsün Inşallah.. Bu arada demek istediğimde bebişlerin Isimlerinide gerçekten çok merak ediyorum açaba bi şekilde öğrenebilirmiyim? :)
Hem sizi hemde bebişleri çok merak ediyorum açaba rica etsemde ailecem bi resiminizi gösterirmisiniz ? ;) :))

Saygılar

Adsız dedi ki...

merhabalar...internette dolaşıp spli oğlum için bilgiler toplamaya çalışırken tamamen tevafuken bloğunuza rastladım..saatlerdir bloğunuzu okuyorum..sabah olmuş nerdeyse..ve size kocaman bir maşallah diyorum..azminize hayranım..keşke facebbok hesabınız olsa,facebooktaki spli çocuklar ve aileleri sayfasında olsanız,ne biliym bir şekilde görüşsek..inşallah hepiniz iyisinizdir..oğluşunuza ALLAHTAN şifa diliyorum..hepimizinkine inşallah...sevgiler...-saliha-

Unknown dedi ki...

Merhaba bende 12 haftalık üçüz bebeklere hamileyim sürekli netten araştırıyorum 3 tane blog var üçüz annesi olan her yazıyı okudum diyebilirim,bebeklerimi çok seviyorum ama korkuyorum da onları nasıl bakıcam diye,Allah bütün üçüz annelerinin yardımcısı olsun tabi diğer annelerin de:)

Adsız dedi ki...

zeynep: hikayenizi en basindan sonuna kadar tek solukta okudum ve cok etkilendim.mutlu oldugunuz yerlerde mutlu olup uzuldugunuz yerlerde agladim.bir kac gun sonra yumurta toplama islemim olacak ignelerden fazla duygusalim sanirim.ilk denemem ve 6 yildir evlat hasreti cekiyoruz.cok stresliyim ama umutlu olmaya calisiyorum.sizin hikayeniz umut oldu bana hele ki hucre bolunmeleri 8 olmamasina ragmen 3 miniginde inatla hayata tutunmalari.oglunuza dua ediyorum ins en kisa zamanda cok yol kat eder Rabbim şifasini verir.kizlarinizindA sagligi afiyeti daim olsun.4ude hayirli insanlar olurlar inş. sizede esinizle sabir ve mutluluklar diliyorum 4 cocuk buyutmede:)dulariniza ihtiyacim var beni de dualariniza katar misiniz:(

Adsız dedi ki...

Ya o kadar baktım sitede bebeklerin ismine rastlamadım, bu bebeklerin isimleri ne :D

Unknown dedi ki...

Merhabalar ayni hikayeye sahibiz... Acaba siz ne alemdesiniz insallah hersey yolundadir sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhabalar ayni hikayeye sahibiz... Acaba siz ne alemdesiniz insallah hersey yolundadir sevgiler

Unknown dedi ki...

Hamilelik ürünlerini ve bebeğinize özel ürünleri bebek market'te bulabilirsiniz.

murat dedi ki...

Bilgileriniz için teşekkür ederim. En iyi bebekler ve bebek doktorları için bekleriz teşekkürler BEBEKLER