26 Mart 2007 Pazartesi

Başladım...

Eveeet, bugün itibariyle ilaçlarıma başladım. Bir yandan da Allahım hayırlısı olsun diye dua ediyorum. Daha önce ilk denememiz tutmuştu. Bir cimcime hanımımız var. İnşaallah bu ikinci deneme de tutar. Tutmazsa çok üzülürüm ama olsun tekrar denerim. İlk denemeden 3 ay sonra tekrar denenebiliyor.

Şimdi ben tecrübeli biriyim aslında, daha önce yaşadığım için her aşamayı biliyorum. İlk kez deneyenler benden çok daha heyecanlı oluyorlar. İlkinde de kimseye söylememiştik, su sefer de söylemiyoruz. Bilen bir iki kişi vardı, o boşboğazların hikayesini de daha sonra yazacağım zaten.

Valla söylersem şimdi zırt pırt ararlar, ne oldu ne oldu diye. Çekilir nane değil yani... En iyisi mi kimse bilmesin, zaten psikolojik olarak zor bir süreç. Şimdi bir çocuğum var da rahatım, ama ilk denememi düşününce... Bebek tuttuktan sonra bile düşerse diye korkudan ölüyordum, ilk üç ay geçsin de ondan sonra söyleyelim hamile olduğumu diyordum... Şimdi cimcime hanıma bakacak biri lazım o yüzden o kadar saklayamayacağız...

Hiç yorum yok: