25 Mart 2007 Pazar

Çok heyecanlıyım...

Çok heyecanlıyım çok. Çarşamba günü aradım doktorcuğumu, biz kardeş istiyoruz ne zaman gelelim diye. Cumartesi bir gelin göreyim dedi. Sabah 11'e randevu verdiler. Yeni klinik açmışlar Anadolu yakasında, oraya gittim. Yalnız gitmek zorunda kaldım aslında eşim de gelebilse iyi olacaktı ama olsun. O ve kızım evde kaldılar.

Doktor kontrol etti, her şey yolunda isterseniz pazartesi başlayabilirsiniz tedaviye dedi. Ben bir ay sonrasını düşünüyordum, böyle olunca heyecanlanıverdim. Herşey yolundayken başlayayım bari dedim. Sonra kist mist olur neme lazım. 26 Mart pazartesi 21. güne denk geliyor. İlaçlara da o zaman başlanıyor. Elime bir reçete bir de ne yapacağımın kağıdını tutuşturdu doktor.

Prosedür aynen şöyle:
  • Rulid 300mg. Pazartesinden itibaren akşam yemek öncesi eşim ve ben birer tane bu antibiyotik tabletini içeceğiz. 2 kutu gidiyor. 7 gün içilecek.
  • Elevit Pronatal, bügünden itibaren tedavi süresince 1 tane akşam tok karnına devamlı kullanılacak. Vitamin bu.
  • Lucrin Daily 2.8 ml. Günlük enjeksiyon iğnesi pazartesinden itibaren özellikle akşam 18'de bu iğnelerden 5 ünite tercihen karnıma yapacağım. Göreceğim adetin 3. gününe kadar devam edecek. 3. günü sabah 9 da randevu almadan doktora gideceğim.
  • Doktora gideceğim sabah bir adet Flucan Kapsül 150 mg. içilecek. Bu da mantar ilacı.

Tedavinin ikinci aşaması kan tahlili ve ultrasonografi değerlendirmesiyle devam edecek.

Not: Tedavi süresince sigara ve alkol kullanmayınız.

Eh bu not benim için değil. :) Ben zaten ikisini de ağzıma sürmem.

Tüm bu tedavi süresince ilaçların ve kan tahlillerinin haricinde ücret ödemiyorsunuz. Tüp bebek işleminin ücreti yumurta toplama işlemi olduğu gün ödeniyor. Yaklaşık 2350 Dolar kadar bir ücret... (İlaçlar hariç...)

Hiç yorum yok: