30 Mayıs 2007 Çarşamba

Dün

Bir kaç gündür bazı doktorlarla görüştüm. Herhalde niyetim redüksiyon yaptırırsam vicdanımı rahatlatacak bir şeyler bulmaktı. Ama bulamadım, bel fıtığı doktorumla bile görüştüm. Sonunda eğer Allah birini almazsa ben kendim aldıramayacağımı kabullenmeye başladım ve bunun sonucunda da şimdiye kadar tuttuğum tüm gözyaşlarım boşaldı. Uzun müddet hıçkıra hıçkıra ağladım. Rahatladım. Ama çok şiddetli bir başağrısı saplandı ve sabaha kadar sürdü.

Artık internette üçüz hikayeleri, üçüz riskleri falan aramayacağım. Doğum hikayeleri okuyup ağlamayacağım. Herşeyi oluruna bırakıyorum.

11 yorum:

New York'tan dedi ki...

Hakkinda hayirlisi olsun,uzme kendini,her sey olacagina varir, Allah yardimcin olsun
sevgiler

Blog Sahibesi dedi ki...

Üç bebiş aynı anda geldi diye dünyanın sonu gelmedi ya. Hem işe iyi tarafından bakmaya çalış. Bebekler kısmetleriyle gelirlermiş. Neşe Erberk'inde 3 tane güzel mi güzel kızları var. Allah yardım eder sen merak etme. Kendine ve bebişlerine çok iyi baktıktan sonra herşey hallolur. Şahsen ben senin yerine de çok heyecanlıyım.

Adsız dedi ki...

ne diyeceğimi ne düşüneceğimi bilemiyorum..tek istediğim şuan gerçekten senin yanında olup seni rahatlatabilmek..kelimeler öyle yetersiz kalıyorki bazen..yazmak istersen,konuşmak istersen ben hep buralardayım ..yabanerigi@gmail.com..belki birazcık olsun faydam dokunur,belki ferahlatabilirim seni..

nes-kafe dedi ki...

Canım Allah senin için en doğru olanı yapacaktir. Sırtını ona daya. Duanı eksik etme :) Bence güzel şeyler olacak :)

Kuaybe dedi ki...

En doğru kararı vermişsin bence.. "kabullenmek" aşmanın yarısıdır çünkü..

eminim ilerde etrafında kelebek gibi dönen o üç minik cana bakıp "iyi ki" diyeceksin.. "iyi ki yanlış birşey yapmamışım.."

dua en güzel dayanak, en güzel merhem.. O'na sığın..

Bebekhikayesi dedi ki...

Newyork'tan, daha iyiyim artık, teşekkür ederim. Sevgiler...

Nuray, tabiki dünyanın sonu değil. Ama benim bir çok hayalimin sonu. Hepimiz farklıyız, yapılarımız, hayata bakış açılarımız farklı. Dolayısıyla olaylara yaklaşımımız da farklı oluyor elbette. :)

Yaban eriği, özel ilgin en baştan beri yanımda olduğun için çok teşekkür ederim. Daha iyiyim artık canım, merak etme...

Nes, inşallah herşeyin hayırlısı... :)

MMannesi, evet o günden beri daha iyiyim. Tabi psikolojik olarak. Yoksa lavobadan çıkamıyorum o başka :)

Adsız dedi ki...

Dört çocuk annesi bir hanım olarak,(damdan düşenin halini damdan düşen anlarmış)duygularını çokk iyi anlıyorum. Rabbim yardımcın olsun ilk olarak ve daima.Hepimiz aynı durumda ilk olarak panikler ve benzer ruh hallerini yaşardık.Allahtan bebekler kendilerine alışıp,daha sakin düşünebileceğimiz bir süre sonra doğuyorlar.Anne ve baba olarak evdeki artacak nüfusa,ruhen alışıyoruz.(doğuma kadar.)Sonrasında ise hiç ummadığımız yerlerden yardım gönderiyor, imdadımıza yetişiyorlar.Rabbimiz bizi bizden iyi tanıyor çünkü.Ve hiç bir zaman kaldıramayacağınız yükü omuzlarınıza yüklemem diyor. Bizim evde şu an ;en büyüğü 14,en küçüğü ise 9 yaşında dört emaneti mevcut.Dört doğum,lohusalık,yedi sene kesintisiz bez bağlama,ek gıdaya başlama,her sene tuvalet eğitimi,senede en az iki müsamere? Dörtle çarpılmış rahmet ve zahmet.Beni düşünecek olursan,senin için hepsi belli bir kaç senede olup bitiverecek.En büyüğünün eğitimi çok önemli.Sadece onun düzgün yetişmesi ,sana inanılmaz kolaylık sağlar.Çünkü ufaklar onu örnek alıp,seni çok mutlu ve rahat ettirirler.Dualarında bizi unutma.İstersen maıl adresimden görüşebiliriz.Beyza arzudagci@ttnet.net

Koyubeyaz dedi ki...

bazen herseyi hayatin akisina birakmak daha az yorucu oluyor. sen kendini oldukca yordun simdiye kadar artik sırtini yaslayip dinlenme zamanidir. birak herseyi.. cokkk oncelerden alnina yazilmis olan bir seyi sen uzulsende uzulmesende yada istesende istemesende yasayacaksin. allahim insallah sana gelecek olanları hayirlarla sagliklarla ve mutluluklarla beraber gonderir ki seni kalbin o uc melek icin atarken aksi de dusunulemez. 3 kucuk mucize nasil olusup mucizevi bir sekilde senin icindeyse bence gelecekleri yada gelmeyecekleirnide kendileri karar verecekler. sakin ol davulun sesi uzaktan hos gelir gibi dusunme inan herseyi hep senin yerine kendimi koyarak dusunuyorum. bir bebek yetistirmenin zorlugu x3 diyorum kendime. yasadiklarimi hep 3 le carpiyorum gercekten inanilmaz zor ama icimdende hep herseyde hayir vardir allahin verdiignide allah alir diye cumle geciyor. senin yardimcin ve destekcinim ne zaman basin sıkısırsa cagirman yeterli.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Uzaklardayım ama yapabileceğim bir şey varsa haberdar et lütfen.
Herşeyin çok iyi gitmesi için hepimiz dua ediyoruz/edeceğiz. Hissediyorum, inanıyorum.. Her şey çok güzel olacak:)

Pratik Anne dedi ki...

Sevgili bir bebekhikayesi,
Icinde bulundugun duygular zannederim isler "plana" uygun olarak gitmedigi icin duydugun sikintidan kaynaklaniyor. Tabi bir de hormonlar var. Verdigin karara ben sahsen cok sevindim. Eminim pek yakinda ucuz annesi ve babasi olmanin guzelliklerini gormeye baslayacaksiniz. Belki etrafinda ucuz anne babalarinda olusan bir destek grubu bulacaksin.
Icinde bulundugun durumun ve gelecegin getirecegini dusundugun seylerin zor taraflarindan cok guzel taraflarini gormeye calis. Onlara odaklandikca digerleri bir bir hallolur. Herseyin basi saglik. Sen, kizin, kocan ve bebislerinin sagliklariniz yerinde oldugu surece hayat cok guzel olacak buna inan. Inanirsan da hep oyle olur.

gunlukcugum dedi ki...

kendini hiiic uzme guzelim,rabbim kimseya kaldiramayacagi yuk yuklemez.en kotu ihtimalle bir yardimci alirsin.insallah bebislerinin hepsi saglikli bir sekilde dogar sen simdiden kendini uzme.sevgiler...