26 Nisan 2007 Perşembe

Beklerken...

Salı günü kliniğin psikoloğu aradı, sizi merak ettik nasılsınız diye. Ben de iyi olduğumu dinlendiğimi söyledim. Kendinizi oyalayın, dışarı çıkın dedi. İlk üç günden sonra ağır iş yapmamak koşuluyla günlük hayatıma devam edebileceğimi söyledi. İlk defa deneyenlere nasıl rahat ediyorsanız öyle yapın diyorlarmış ama siz tecrübelisiniz dedi. Tatlı tatlı konuştu...

Tecrübeli olmak farketmiyor ki, istersen yüz kere dene yine aynı heyecanı, endişeyi, umudu yaşarsın. En ufak birşeyde acaba birşey olur mu, zarar verir mi diye düşünüyorsun. Aslında şu zamana kadar tuttuysa tutmuştur, tutmadıysa da tutmamıştır. Ev içinde geziniyorum, dışarı çıkmadım. Bir iş de yapmıyorum, kızımı da kucaklayıp kaldırmıyorum. Haftaya salı kan testi var, heyecanlanıyorum. Eşim pazartesi salı iş için şehir dışında olacakmış. Kan testinde burada olmayacak yani, ben kendim öğreneceğim. Sevincimi ya da üzüntümü tek başına yaşayacağım.

Hava da o kadar güzel ki, bahar mevsimlerin en güzeli... Bahar havası benim içimi mutluluk, umut, keyif ve neşe ile dolduruyor. İnsanın içi kıpır kıpır oluyor. Boşuna şarkılar yazmamışlar, "ben her bahar aşık olurum", "havada aşk kokusu var" gibi...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

BURNUMA OĞLUNA AŞIK OLACAK ANNE KOKULARI GELİYOR..:))
BAK SÖYLEMEDİ DEME.BU BEBİŞ HEM SIKI SIKI TUTUNDU HEMDE OĞLAN OLACAK..İÇİME DOĞDU İŞTE..KAHİN MİYİM NEYİM ??

Bebekhikayesi dedi ki...

:))
İlkinde birileri rüya görmüş aramıştı, hiç haberleri olmadan. Bu sefer kimse aramadı daha, bakalım :)

Pratik Anne dedi ki...

Insallah iyi haberlerini bekliyoruz. ;)

hayal dedi ki...

Merhaba, tanistigima memnun oldum
Bİr an kendi blogumu okur gibi oldum su son birkac gunku yazilarinizi okurken
Ben bu filmi gormustum de :)
Bunlar nasip isi, benim blastokistler (8 hucreli) en az edi sekiz tane oluyordu, dort tane koyuyorlardi, 43 ovum 18 dollenmis embriyo falan oluyordu, ama nasip olmayinca tutmuyor iste.
Ama sizin bu kez tutacak insallah (olumlu dusunme acaip etkiliyor bence)
Ayrica yatip yatmamak o kadar muhim olmyabilir,benim babam cok cok agir hastaydi sadece iki gun yatip hastaneye gitmistim onun yanina. sonra kan sonuc aciklanmasini beklerken denize sarosa gittik, toprak yollardan sallana sallana arabayla yolculuk yaptim.. eee nasipmis, simdi iceriden elif damlanin mikirdanmasini dinliyorum. :)
dua edin, iyi dusunun iyiyi cagirin.
hem nedense bana da bu oglan olacakmis gibi geldi :))

huysuz dedi ki...

tutacak tutacak... heyecanla bekliyorum ben de!

Adsız dedi ki...

Heyecanla bekliyorum canım müjdeli haberini kocaman öptüm seni DİLEK

Bebekhikayesi dedi ki...

Sağol pratik anne...

Bebekhikayesi dedi ki...

Hayal, biz o kadar yumurta ve embriyoya hiç ulaşamadık zaten :) 8 hücre bir tane ilkinde olmuştu, şimdi hiç yok. Ama kısmet bakalım, bugün geçmek bilmiyor...

Bebekhikayesi dedi ki...

Huysuz ve tatlı hoşgeldin. Teşekkür ederim.

Bebekhikayesi dedi ki...

Dilekciğim çatlayacağım meraktan.. :) Şimdiden doğumgünün kutlu olsun diyeyim. Sevgiler

Adsız dedi ki...

ay bugün salı..büyük gün ...heycan dan yerimde duramıyorum inanırmısın? keşke mailin yada telefonun felan olsaydı..Güzel haberlerini bekliyorum..Bizi merakta bırakma olmaz mı??

Adsız dedi ki...

yeni gördüm aynı süreçte çook sevdiğim biri var şu an...o a yatıyor haftaya salı sanırım belli olacak...anlattıkların ne kaar tanıdık...tavsiye edeceğim senin siteni takip edecektir...
umarım ikinizden de güzel haber alacağım, dualarım sizlerle.
MmZ