7 Nisan 2007 Cumartesi

2. Kontrol

Bugün ikinci kontrolüm vardı. Sabah gittim kan verdim, bir saat sonuçlar çıksın diye bekledim. Çıkınca da muayenemi oldum, doktorumla konuşup yeni talimatları aldım geldim.

Kan sonuçlarım iyiymiş, doktor muayeneden memnundu. İlaç miktarını arttırdı. Sabah akşam Puregon 600'den 225 ölçü vuracağım. Lucrin zaten her akşam 5 ölçü devam. Pazartesi sabahı tekrar kontrol. Doktor, yumurta toplama işleminin ayın 15'i veya 16'sı gibi olacağını tahmin ettiğini söyledi.

Bugün, kafama takılanları, korkularımı doktora söyledim. Sonunda kararımı verdim. Tüm işlemleri Enver Bey yapacak. Hastaneye gitmeyeceğim, Umut Tüp Bebek Merkezi'nde olacak herşey. Hastane çok yoğun oluyor, burası ise yeni ve sakin. Zaten tüm elemanlar da Alman Hastanesi'nden transfer. Doktorum, eğer bu sefer olmazsa bizi suçlamayın dedi. Yani Süleyman Bey koymuştu tuttu, Enver Bey koymuştu tutmadı şeklinde düşünmeyin isterseniz çağırayım, embriyoyu o koysun dedi. Ben de gerek yok dedim. Çünkü ne yapılırsa yapılsın, kim koyarsa koysun Allah istemedikçe olmaz. Sonuçta herşey O'nun takdiri. Bizim ve doktorların yapacakları bir yere kadar, ondan sonrası tevekkül...

Nerede olacağına karar vermem beni oldukça rahatlattı. Kendimi daha iyi hissediyorum artık...

Hiç yorum yok: