5 Nisan 2007 Perşembe

Kuruntular...

İçim hem kıpır kıpır, hem de kafamda bir sürü kuruntu var. İlk denememizde Alman Hastanesinden Numan Bayazıt Bey'e gitmiştik. O yumurta takibimizi yapmış, sonrasında başka bir doktor yumurtaları toplamış, Süleyman Bey de embriyoları nakletmişti. 14 yumurta toplanmış, 7 tane embriyo oluşmuştu. Bana 3 tane yerleştirdiler, biri kompakt denilen 8 hücreyi de geçmiş, diğerleri ise 7 ve 6 hücreydi. Kalanlar ise daha az hücreli oldukları için çöpe gittiler. Yani aslında sadece bir tane kaliteli embriyomuz vardı. O da Allah'ın izniyle tuttu. Gebelik takibine Numan Bey bizi Bahçeci Kliniğine gönderdi. Orada da Enver Kurt Bey gebelik ve doğum doktorum oldu.

Şimdi müdürlüğünü Enver Bey'in yaptığı yeni bir klinik açılmış, Koşuyolu'nda. Oraya Enver Bey'e yumurta takibine gidiyorum. Bu merkezde yumurta toplama, embriyo nakli her işlemi yapıyorlar. Hepsini Enver Bey yapıyormuş. Alman Hastanesine gitmek gerekmiyormuş. İşte biz bu kısma karar veremedik. Yumurta takibini doktoruma yaptırıyorum ama diğer işlemler aynı eskisi gibi Alman'da olsun istiyorum. Kararsızım, burada da Alman'dan geçmiş iki embriyolog çalışıyor. Anestezistler oradan geliyor ama eşim, yumurta toplama işlemi genel anestezi ile olduğu için herhangi bir problem oluşursa diye hastanede olsun istiyor. Buradakiler de biz üst katı ameliyathane olarak döşedik diyorlar. Bilemiyorum kafam karışık... Aslında hepsi tek elden olsa belki de daha iyi olur diye de bir düşüncem var ama yine de huzursuz içim...

Doktora beni bu sefer daha fazla yumurtlatın dedim. Geçen sefer sadece bir tane kaliteli embriyo olduğuna göre yumurtalar fazla olsun ki olasılık artsın. O da ilaç miktarını ona göre ayarladı. Cumartesi gidince biraz daha belirginleşecek herşey, tahmini toplama gününü söyleyebilecekler.

Bu arada dün bana başka doktor baktığı için de bozuldum biraz. Enver Bey televizyon programına çıkacağı için dün yoktu. Banu hanım diye bir doktor baktı. Benim dosyamda Enver Bey ilacı zaten not aldığı için o şekilde verdi. Aslında hepsi tecrübeli doktorlar ama bozuldum işte. Enver Bey'le konuşacağım benim yumurta toplama ve embriyo naklime sakın başka birşey denk getirmesin eğer orada yaptırmaya karar verirsem. Gerçi zaten tarihler belli olacağı için başka program yapmaz biliyorum ama ne bileyim işte herşeyi problem yapıyorum...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldiniz:)

berfin

Anne ve Bebisi dedi ki...

Herşey çok güzel olur umarım. En kısa zamanda güzel haberlerinizi almak dileğiyle.

Açalya dedi ki...

Bol sans ve sabir diliyorum sana. Kucucuk seylerin moralini bozmasina izin verme. Bu arada bakmssin bir ikizin ucuzun oluvermis :) ne guzel!

Adsız dedi ki...

Ne güzel yalnız olmadığını bilmek...:))) Umarım yine mutlu sonla biter denemen...Umarım bize de umut olursun..
sevgilerimle..

AsYa dedi ki...

iyi şanslar ..inşallah iyi haberler duyarız

Adsız dedi ki...

Canım benim sende bendensin kuruntulu ama hiç üzülme bak bebişin müjdesini vericeksin yakında Allah ın izni ile Sevgilerimle Arkadaşın Dilek

Adsız dedi ki...

Berfin, hoşbulduk...

Anne ve bebişi teşekkür ederim, inşallah..

Açalya keşke bu sefer kaliteli birkaç embriyo olsa, ben bir tane bile çıkmazsa diye kendimi yiyorum..

Çok teşekkür ederim, yaban eriği...

Sağol Asya, sağol Dilek'ciğim...
İnşallah, bakalım yarın doktor ne diyecek...